BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trainee-lignende stilling til ambitiøs maskinmester, produktionsteknolog el. lign.
Vi oplever en kraftig vækst og for at sikre at vi også i fremtiden kan give vores kunder en professionel oplevelse opretter vi nu en ny stilling, hvor vi tilbyder at lære dig at balancere det tekniske og det forretningsmæssige.
Fra start bliver du forankret i vores Automation & Service afdeling. Her får du en grundig teknisk oplæring og indsigt i de mange forskellige teknologier vi anvender i vores komplekse ”Launch & Recovery” løsninger (spil, A-rammer, docking heads m.m).
Parallelt introduceres du til vores forretningsmodel og skaber personlige relationer til ingeniører, indkøb, produktion, salg og service.
Efter et halvt år flytter du til salgsafdelingen. Her bliver du introduceret til vores kommercielle stage gate modeller, pipelinestyring, tilbudsudvikling, kundehåndtering mm. Du får indsigt i og forståelse for kunderne i den globale offshore/maritime industri samt de behov og løsninger de efterspørger i fremtiden.
Efter et år er du klar til selvstændigt at påtage dig rollen som Project Execution Engineer for ”Launch & Recovery” forretningsområdet.
STILLINGEN
Fra at være en unika maskinbygger, forfølger vi nu en standardiserings-strategi hvor kundetilpasningen skabes gennem moduler/applikationer som anvendes på tværs af produktprogrammet. Du bliver garant for at kundetilpasningen i projekterne fremover holdes på et minimum. Det minimerer projektrisici samt medfører, at vi kan tilbyde konkurrencedygtige koncepter til de rigtige priser.
Du samarbejder tæt med vores kollegaer i produkt management-, salgs- og serviceafdelingen hos MacArtney Underwater Technology. En helt central opgave bliver at udvikle et fælles roadmap for Launch & Recovery programmet.
ANSVARSOMRÅDE
Som bindeled imellem vores kunder og resten af organisationen i MacArtney Offshore Wind Solutions får du en meget central rolle.
Det er dit ansvar, at der udvikles løsninger/tilbud som matcher kundens behov, men som også minimerer potentielle risici i projektet. Dette omfatter både nye produkter samt renoveringsprojekter.
Dine indsatser vil i sidste ende komme til udtryk i en mere enkel og effektiv projektafvikling, hvilket kan måles på omkostninger, kvalitet og tid.
Arbejdsområdet inkluderer også følgende opgaver
- Granskning af kundeudbud
- Gennem indsigtsfuld behovsafklaring konvertere kundekrav til eksisterende løsninger samt sikre at dette beskrives /dokumenteres til internt brug
- Støtte den kommercielle organisation omkring udviklingen af konkurrencedygtige tilbud
- Udvikling af en produktgruppestrategi for vores Launch & Recovery sortiment sammen med kunden
- Involvererelevante funktioner i tilbudsfasen og gennem tværorganisatorisk koordinering for at sikre afgivelsen af professionelle tilbud
- Sikre tilbud og ordrebehandling indtastes og vedligeholdes i ERP-systemet
- I mindre omfang kunde besøg samt messe deltagelse
- Overblik over fremdriften på tværs af alle igangværende projekter samt sikre regelmæssig rapportering til kunden
- Afklare evt. interne tvivlsspørgsmål ift. fremstillingen/renoveringen med kunden
DIN PROFIL
Din tekniske viden, evne til at strukturere opgaver og holde fokus betyder at du fremstår tillidsvækkende i dialogen. I kombination med et oprigtigt ønske om at forstå brugernes/kundernes behov og finde den helt rigtige løsning, får du en god gennemslagskraft.
I udgangspunktet motiveres du af stillingsopslaget, fordi du får muligheden for at udvikle dig både fagligt og personligt, men også fordi du kan se at du hurtigt får et stort selvstændigt ansvar hvor du kan indfri dit fulde potentiale. At vi befinder os i en entreprenant fase, gør dig kun endnu mere interesseret, for du ved, at der opstår muligheder i ambitiøse virksomheder som er i en positiv udvikling.
Din strukturerede arbejdsform sikrer, at du kan holde styr på mange detaljer i en travl og til tider hektisk hverdag. Du anvender naturligt it værktøjer i dit daglige arbejde som sikrer overblik for dig og resten af organisationen, ligesom du taler og skriver dansk og engelsk på et professionelt niveau.
Din baggrund
- En kvalificerende teknisk uddannelse – maskinmester, produktionsteknolog eller lignende.
- Min 2-3 års erhvervserfaring
- Ideelt set erfaring med det maskintekniske område
- Det er kvalificerende hvis du kan fremvise resultater fra arbejde hvor der har været behov for tværorganisatorisk koordination, etablering af struktur samt udarbejde dokumentation
VI TILBYDER
Et spændende job i en international virksomhed, der er i god vækst og har store ambitioner - og som har midlerne og viljen til at gøre ambitioner til virkelighed. Et job hvor du vil have stor indflydelse på at skabe rammerne. Vi arbejder på et højt fagligt niveau, fra koncept til installation, hvor der er plads til, at også du kan udvikle dig gennem opgaver med selvstændighed, ansvar og personlig udvikling.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Direktør, René Spindler på +45 4034 5408.
Stillingen er fuldtid og arbejdsstedet er på MacArtney A/S - Offshore Wind Solutions kontor i Bur 10 km vest for Holstebro. Kontoret er beliggende i køreafstand fra Thyborøn, Ringkøbing, Skjern, Tarm, Ikast/Herning, Skive, Struer og Hurup.
Ansøgningerne behandles løbende, og stillingen vil være åben indtil den rette kandidat findes.
Om MacArtney
MacArtney koncernen er en global leverandør af højteknologiske løsninger med speciale i design, fremstilling samt salg og service af en bred vifte af systemer til industrier inden for onshore og offshore, renewables, ocean science, maritime civil engineering samt naval i hele verden.
MacArtney er en privat-ejet virksomhed, etableret i 1978 med hovedkvarter i Esbjerg (DK). Udover MacArtney Hydraulics A/S i Klinkby og MacArtney Offshore Wind Solutions i Bur, har MacArtney datterselskaber i APAC, Europa og Amerika, samt et verdensomspændende netværk bestående af 20 distributører. Det sikrer lokal tilgængelighed – med global 24/7 support.
MacArtney Offshore Wind Solutions udvikler, fremstiller, servicerer og leverer løsninger til renewable energy og offshore-markeder. Herunder cable & pipeline handling og wind equipment.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
TALENTO ApS, Høsterkøb Byvej, 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930373